השר מתן כהנא הגיע לביקור בבית שמש לרגל פתיחת שנת הלימודים

היום בשעה 11:00 בבקר (בחיל האוויר מדייקים) הגיע השר לשירותי דת מתן כהנא לבית שמש לרגל פתיחת שנת הלימודים בישיבה תיכונית ניצני עוז בקרית חינוך בליווי סגנית רה”ע רינה הולנדר.

זה כלל לא מובן מאיליו ששר בממשלה יגיע ביום הראשון ללימודים דוקא לבית שמש, מכאן ניתן ללמוד על טיב הייחסים בין השר כהנא לסגנית ראש העיר גב’ הולנדר. מלבדו האישיות הבכירה שבית שמש הצליחה לגייס להיום היא חה”כ שרן השכל שביקרה בתלמוד תורה נצח ישראל.

סיקור ביקורו של השר מתן כהנא בבית שמש

השר מתן כהנא: באתי היום לפתוח את שנת הלימודים תשפ”ב בבית שמש, עם הנציגה שלנו בבית שמש, סגנית ראש העיר רינה הולנדר, מאד חשוב לי הדברים שקורים כאן בעיר, המשרד שלי לשירותי דת יתן תשומת לב מיוחדת לבית שמש בעזרת של רינה הולנדר. עוד הוסיף השר: “שצריכים מאיתנו משהו, זה דרך רינה”.

סגנית ראש העיר רינה הולנדר: אני מודה לשר מתן כהנא שהגיע לבית שמש, זה לא מובן מאליו לאור הפניות הרבות שהוא קיבל, בהחלט יש כאן אמירה. אני מודה לו על כל הסיוע והעזרה שהוא מעניק לעיר בית שמש וביחד נעשה ונצליח.

השר פתח את ביקורו במרפסת הישיבה שם קיבל סקירה ממנכ”ל הישיבה על ההיסטוריה של הישיבה התיכונית ניצני עוז. משם הם נכנסו לחדר הישיבות שם נפגש צוות הישיבה יחד עם השר כהנא וסגנית ראש העיר הולנדר, במהלך הפגישה הגיע מפקח משרד החינוך ויו”ר מינהל חינוך לשעבר בבית שמש קובי עמר.

לאחר מכן נשא השר שיחת מוטיבציה מיוחדת לתלמידים, הוא סיפר על הדרך שעשה בכדי להתקבל ליחידה (סיירת מטכ”ל) ועד לתפקידו האחרון בתור אל”מ ‘מפקד טייסת F16’, מה עושים כשנשברים? ומהו סוד הצלחתו של חבירו ליחידה סא”ל עמנואל מורנו ז”ל שגם לאחר 15 שנה תמונתו עדיין אסורה בפרסום.

גלריית תמונות מביקור השר מתן כהנא בבית שמש

השאר תגובה

כתבות אחרונות

לגלות עוד מהאתר מיטב - חדשות בית שמש

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא