רבקה רביץ מונתה לראש לשכתו של שמואל גרינברג

ראש העיר בית שמש הנכנס, שמואל גרינברג, החל בהרכבת הצוות המקצועי שילווה אותו בקדנציה הקרובה בניהול העיר והודיע היום על מינויה של הגב’ רבקה רביץ לתפקיד ראש המטה בלשכת ראש העיר.

בתפקידה כראש מטה ראש העיר תהיה אחראית רביץ לסייע לראש העיר, שמואל גרינברג, במכלול תחומים מוניציפליים שונים ובקשר עם משרדי הממשלה, תהיה אחראית על עבודת הלשכה והיועצים, תרכז את הקשר עם אגפי העירייה והחברות העירוניות, ותסייע בהטמעה והוצאה לפועל של תוכניות העבודה אותם יוביל ויקדם ראש העיר.

רביץ (48), אם ל-12, בעלת ניסיון רב בשירות הציבורי. רביץ ליוותה את נשיא המדינה לשעבר ראובן ריבלין כראש לשכתו כשר התקשורת, כיו”ר הכנסת ולאחר מכן כראש הסגל לנשיא המדינה. בנוסף, בשנים האחרונות שימשה כיועצת בכירה לשורת גופים ציבוריים.

ראש העיר הנכנס, שמואל גרינברג: “אחד הדברים שחרטתי על דגלי זו המצוינות ולכן איני מתפשר במינוי אנשי מקצוע. הגב’ רבקה רביץ אשת עשייה בעלת ניסיון ארוך שנים בשירות הציבורי ותתרום תרומה גדולה לעיר העתיד בית שמש, אני שמח על התגייסותה ומאחל לה,למען תושבי העיר כולה- הצלחה בתפקיד”.


תשכחו מכל הגיוואלד ששמעתם על כך שבית שמש הולכת להיות איראנית.
אפילו העכברים שעשו דרכם מבני ברק עד לשער הגיא בואכה בית שמש לא קונים את זה, ובשעה זו הם מפלסים את דרכם בחזרה לעירם האהובה.

גרינברג הביא לכאן אשה שתכהן בתור ראש לשכתו  -רבקה רביץ, וזה לא דבר של מה בכך, זו פריצת דרך של ממש.

כמה חכם המהלך של גרינברג אומר לנו בכיר בדגל התורה, החל מרגע זה, נגמרו הפגישות של הקיצוניים עם רמ”ט ראש העיר על הקצאות, קומבינות, מונקי ביזנעס ושות’. הם לא ידברו עם אשה.

אנו מניחים כי גרינברג כבר בנה לעצמו את הכוורת שתקיף אותו ותצעד איתו לאורך הקדנציה, עוזר אישי, מנכ”ל עירייה, ודובר.
הוא יודע שטעות קטנה ותוכנית גרינברג יורדת לטמיון.

מערכת מיטב מברכת את רבקה רביץ, שתצליח בתפקידה החדש, ותצעיד יחד עם לשכת ראש העיר את בית שמש למקום טוב יותר.

6 תגובות

  1. בחירה מצוינת!!! אישה וחרדית בלשכת ראש עיר חרדי. התקדמות… לפחות במליאת העיר תיהיה אישה מסביב לשולחן שכולו גברים. כל הכבוד שמואל גרינברג מתחילה להאמין במועמד

  2. ברוך ה’ שהשמועה שישראל פורוש יהיה מנהל הלשכה של גרינברג מתבררת כלא נכונה, זה מה שחסר לנו שהפורושים ישתלטו על לשכת ראש העיר….

  3. נקווה שתדאג לתרבות עבור נשים חרדיות כי הקדנציה הזו היו אירועים בעיקר לגברים.

  4. אני כאשה חרדית גאה שסופסוף הגיע ראש עיר חרדי שפוי שמקדם נשים, זו נחמה מועטה על כך שאין חברות מועצה חרדיות. כל הכבוד לגרינברג

  5. תפקיד ריק מתוכן. מה היא כבר תעשה? תתאם פגישות, תסנן נודניקים.

    1. וואווו איזו בשורה, ראש לשכה זה התפקיד הכי בכיר בעיר אחרי ראש העיר. כל הכבוד, שיחקת אותה.
      מאיר אתה ממש לא מבין בזה, אתה מתבלבל בין ראש לשכה למזכירה.

השאר תגובה

כתבות אחרונות

לגלות עוד מהאתר מיטב - חדשות בית שמש

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא