ראש העיר עליזה בלוך עוקפת את הגוש, אך הם לא נשארו חייבים

ראש העיר עליזה בלוך שלחה מכתב למנהלים בו היא מבהירה את שליחותה הציבורית לדאוג לכל תלמיד ותלמיד שילמד במוסד לימודים המתאים לאורח חיי משפחתו. כעת אנו עומדים במצב בו חסרים כיתות לימוד, ואנו עומדים בפני חלוקת קרוואנים, אמנם הקואליציה מערימה קשיים אך דבר זה לא ימנע מאיתנו לחלק את הקרוואנים למוסדות לימוד בהתאם לרשימה שגובשה במינהל החינוך ובשיתוף עם נציגי הציבור.

ראש מינהל החינוך שרי דרור, ממונה תיק החינוך הרב ישעיהו ארנרייך ואנוכי נעשה כל שביכולתינו על מנת לפתוח את שנת הלימודים ללא תקלות. לכן אני מבקשת ממכם לבוא ללשכת ראש העיר עם רשימה מסודרת של כל התלמידים, ואת הצרכים של מוסד הלימוד שלכם, ואנו נעשה את מירב המאמצים להסדיר את הדרוש במהירות המירבית

לכאורה זו בשורה משמחת לתלמידי בית הספר, ישנן כיתות שמחכות לתלמידים, והללו מתעכבות בגלל שחברי מועצת העיר לא מאשרים מחד כי לא סומכים על ראש העיר, ומאידך ראש העיר לא רוצה לכנס את המליאה ולקבל את דעת הרוב.

לכך מצאה ראש העיר עליזה בלוך פתרון בכך שהיא שלחה מכתבים למנהלי המוסדות, שימסרו רשימה של הכיתות החסרות, (זו הרשימה שערכו חברי הגוש לפני כחודש) והיה והללו יקבלו בדיוק את מה שהם מבקשים, אזי תתקבל הרשימה של חברי מועצת העיר מהגוש.

ראש העיר העיר החליטה לעקוף את נציגי הגוש ומדברת ישירות עם המנהלים, אך חברי הגוש לא נשארו חייבים, וכך כותב לנו גורם בכיר במועצת העיר: “לאחר שראש העיר נתפסה במערומיה היא החליטה הערב, ה’  אב , להיערך לקראת שנת הלימודים שיפתח בעוד קצת יותר משלש שבועות.”

בנוסף סיעות דגל התורה ואגודת ישראל בבית שמש שיגרו מכתבים לכלל מנהלי המוסדות בעיר, בו הם קוראים למנהלי המוסדות תדרשו את כל מה שאתם צריכים מראש העיר.

וזה לשון המכתב: אליכם מנהלי המוסדות, שלום רב, למרות קוצר הזמן , לאור פתיחת הדלת מצד ראש העיר לקביעת פגישות עם מנהלי המוסדות, אנו קוראים לכם ללכת לפגוש את ראש העיר ולהציף בפניה את כלל צרכי המוסדות, ולהעמידה על האתגרים השוטפים של מוסדות החינוך בעירנו.

וזאת לאחר שבשבועות האחרונים הובלנו מאבק עיקש להגדלת התקציב למנ”דים, בכדי לאפשר חלוקה הוגנת לכלל המוסדות ולכלל הקהילות בעיר, עדיין המלאכה לא הושלמה אך עליכם מנהלי המוסדות מוטלת החובה לבוא לקבל את המגיע לכם, אנחנו כנבחרי ציבור נמשיך לעקוב ולדאוג כי תקבלו את כל המגיע לכם, ולאפשר כל תקצוב למתן כל פתרון נדרש לכל מוסד ומוסד בהתאם לצרכיו. עם זאת לא נאפשר מחטפים לחלוקת מבני קבע ומנדי”ם אשר פוגעים ברוב בנין ומניין מוסדות החינוך בעירנו נמשיך לפעול עבורכם לטובת כלל ילדי ישראל תושבי העיר.

השאר תגובה

כתבות אחרונות

לגלות עוד מהאתר מיטב - חדשות בית שמש

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא