החזירו לנו את קו 19

לאחר כניסת חברת בית שמש אקספרס לעיר בית שמש תושבים רבים מרגישים הבדל באיכות הנסיעה, מתענגים על האוטובוסים החדשים, אך בד בבד מיצרים על כך שישנם קווים שכבר לא קיימים כדוגמת קו 19.

קו 19 היה משמש את תושבי רמת בית שמש ג’ לנסיעה לרמת בית שמש א’, והיה מגיע עד לתחנת הרכבת, אמנם מסלולו היה כ-45 דקות אך הוא היה אפקטיבי וגם חוסך בכסף כאשר נסיעה כזו ארוכה מצריכה רק אוטובוס אחד.

היתרון באוטובוס אחד שנוסע ממקום למקום הוא שההורים שולחים את ילדיהם לנסיעה ארוכה שולחים אותם ללא חששות ודאגות שמא הוא ירד בתחנה הנכונה והחליף את האוטובוס הנכון.

קבוצת אנשים התארגנה היום ופתחה עצומה בו הם שולחים מייל לשרת התחבורה ולראש העיר שתחזיר את הקווים שהתבטלו עם כניסתה של חברת בית שמש אקספרס לעיר.

גם עיריית בית שמש שלחה מכתב לבכירי משרד התחבורה בו היא מצביעה על מספר ליקויים מובנים ומשמעותיים שנכון לפתור ללא דיחוי. אותם הליקויים סובבים סביב מוסדות חינוך, סביב ביטול הקווים 12א ו-19. לביטול קווים אלו יש השפעה על מוסדות חינוך רבים ובהם: אולפנות גילה ונגה, ישיבת שעלי תורה, ישיבה וביה”ס אהבת ישראל, ממ”ד הראל, מתנ”סים ומוסדות חינוך בשכונת ג’1. במכתב צוין כי הנושא קריטי מן הטעם שרבים מתלמידי העיר בית שמש פותחים את שנת הלימודים בתאריך א’ אלול (9/8).

ראש העיר ד”ר עליזה בלוך: “שינוי מערך התחבורה בעיר הינו אירוע מבורך מבחינתנו ומלווה צוות תכנית אב לתחבורה, אשר סייעו בהצגה מקצועית של חלופות לתושבים. עם זאת, החלופות המוצעות מצריכות הליכה מרובה עבור התלמידים, חציית כבישים סואנים ומעבר בין אוטובוסים. הנושא קריטי ומשליך על משפחות רבות ונכון שנתגייס כולנו למציאת פתרון ויפה שעה אחת קודם. אף לא אחד מאתנו מתכוון להכביד על תלמידים צעירים. אנו נמשיך לעבוד בצמוד עם הגורמים במשרד התחבורה ובחברת “בית שמש אקספרס” לצורך מתן המענה הטוב ביותר עבור תושבי העיר על כל אוכלוסיותיה”.

השאר תגובה

כתבות אחרונות

לגלות עוד מהאתר מיטב - חדשות בית שמש

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא