מרכז צעירים בית שמש מחלק מלגות לסטודנטים

גם השנה מתקיימת חלוקת מלגות לסטודנטים הגרים בבית שמש על ידי עיריית בית שמש, הפעם באמצעות מרכז צעירים.

מרכז צעירים הוקם לפני כחצי שנה על ידי מ”מ וסגן ראש העיר מר משה שטרית, המרכז דואג לצעירים במתן ייעוץ חינוכי ותעסוקתי, וכעת המרכז מעניק מילגה לסטודנטים תושבי העיר בית שמש על סך 1000 שקלים.

מתן מילגה לסטונדטים הוא אחד היעדים ששטרית – בתור ממונה על תחום הנוער והצעירים – הציב לעצמו בתחילת הקדנציה, והוא עוגן אף בהסכם הקואליציוני של הליכוד. נציין שעיריית בית שמש מעולם לא חילקה מענק לסטודנטים וזו אכן בשורה טובה עבורם.

אך לשם קבלת המילגה הזו ישנם מספר תנאים כשהתנאי הראשון כאמור הוא להיות תושב בית שמש, התנאי השני הוא שהסטודנט לא יקבל מילגה ממקור אחר כלשהו כגון פר”ח, ידידים או שעלים. תנאי נוסף הוא

ראש העיר עליזה בלוך רתמה את בנק הפועלים לטובת הפרוייקט.

קבלת המילגה תינתן בשיטת כל הקודם זוכה, ההרשמה תפתח ביום חמישי הבא בתאריך ה-14 בינואר 2021 בשעה  10:00 בבקר, בקישור הזה. עד כאן לשון תגובת סגרה”ע שטרית.

אחד מבכירי העירייה העיר לנו שזו לא הפעם הראשונה בה עיריית בית שמש חילקה מילגות לסטודנטים, ואכן לאחר בירור קצר התברר שזו לא הפעם הראשונה.

תגובות:

ראש עיריית בית שמש ד”ר עליזה בלוך: “סטודנטים אתם העתיד שלנו. אני רואה בכם מנוף לפיתוח העיר בתחומים שונים. אתם קהילה שתהיה נוכחת בחינוך, בתעשייה, בתרבות, בתכנון העיר ומעל לכל בחינוך לאחריות.

אני רואה בכם קהילה המשגרת שגרירים לקהילות שונות. לראשונה עיריית בית שמש מייעדת תקציב למלגות סטודנטים תושבי העיר. מה הקריטריון למלגה העירונית? פשוט. להיות תושב העיר. אתם מוזמנים להגיש ולהרשם.

שמחתי לגייס את בנק הפועלים כשותפים לעידוד הסטודנטים בעיר. אני רוצה להודות להם.”

מ”מ וסגרה”ע מר משה שטרית: יחד עם מרכז הצעירים הפעיל והתוסס שלנו אני שואף שנוכל להגיע למצב בו אנחנו מספקים לכם, סטודנטים תושבי העיר, את התנאים המיטביים להצלחה. זהו התפקיד שלנו ואנו עושים זאת בשמחה.

השאר תגובה

כתבות אחרונות

לגלות עוד מהאתר מיטב - חדשות בית שמש

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא