רפי פרלשטיין ביקש מראש העיר עליזה בלוך לסיים את תפקידו

לאחר שראש העיר עליזה בלוך הודיעה לשמונת חברי המועצה על פיטוריהן מקורבה ויד ימינה רפי פרלשטיין התפטר מתפקידו כדובר החברה הכלכלית.

בנוסף לעבודתו כדוברה של החברה הכלכלית שבראשה עומדת ד”ר בלוך, נהג פרלשטיין לשמש גם כיועץ הסתרים של עליזה בלוך, לאחרונה חל נתק בין השניים ופרלשטיין התכוון לסיים את תפקידו בחברה הכלכלית בשבועות הקרובים, ככל הנראה לאחר שלא היה בסוד העניינים של פיטורי חברי המועצה החליט פרלשטיין להקדים את פיטוריו להיום, למרות שהוא מכחיש זאת מכל וכל.

רפי פרלשטיין יועצה לענייני חרדים של עליזה בלוך לצידו של הדובר רועי לחמנוביץ'

את הסימוכין לדברינו קבלנו מהעיתונאית אפרת פינקל שבמהלך הראיון עם מ”מ וסגרה”ע משה שטרית בערוץ 20, אמרה המראיינת פינקל כי מכתבי הפיטורין של חברי מועצת העיר בבית שמש בניגוד גמור ליועצים שלה, את הודעת הדוברות על המעד הזה ניסח רוני רימון, וכל הדוברים שלה מודרו לגמרי מההחלטה הזאת.

מר שטרית נשאל מה דעתו על כך, והוא השיב כי עדיף שתשאלו את ראש העיר.

עליזה בלוך בעת כניסתה לתפקידה מקדמת את פניו של רפי פרלשטיין

עוד הוסיפה אפרת פינקל כי ראש עיר מקיפה את עצמה ביועצים על מנת לקבל החלטות מושכלות, מה קרה פה? שוחחתי עם הדוברים והיועצים שלה וכולם בשוק גדול.

רפי פרלשטיין היה יועצה לענייני חרדים של ראש העיר בית שמש ד”ר עליזה בלוך, ולאחר מכן שימש כדובר החברה הכלכלית בבית שמש. לפני בואו לבית שמש קנה לעצמו פרלשטיין שם של  עיתונאי מוכשר במספר מדיות בהם עבד, הוא הגיש את מהדורת החדשות של רדיו קול ברמה והיה כתב בידיעות ירושלים, את שמו הגדול קנה לו עת שימש כדובר השרה עומר ינקלביץ’, ורק לחשוב שהבחור המוכשר הזה עדיין לא חגג יום הולדת 23. אנו צוות רווח הפקות מאחלים לרפי פרלשטיין הצלחה רבה בכל אשר יפנה.

אפרת פינקל: ראש עיר מקיפה את עצמה ביועצים על מנת לקבל החלטות מושכלות, מה קרה פה?

השאר תגובה

כתבות אחרונות

לגלות עוד מהאתר מיטב - חדשות בית שמש

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא