ראשי הגוש במסר חריף לראש העיר עליזה בלוך: “שובי מיד למסלול המשא ומתן, ולא, אנו נדיח אותך!!!

לאחר חודש מפרך ומתיש של שיחות ארוכות שכללו פגישות ליליות ארוכות הגיעו חברי האופוזיציה עם ראש העיר עליזה בלוך להבנות. אך שום דבר לא הכין את חברי האופוזיציה למסמך שראש העיר שלחה ביום שישי שעבר.

בכיר בגוש מספר לנו כי ראש העיר כתבה להם במכתבה: “אסור לכם לעשות כך וכך”… וכו’ וכו’, הרגשנו כמו ילד קטן שקבל נזיפה ממנהלת בית הספר. ואנו תוהים על מה ולמה הנזיפה הזו הגיעה?

מזה חודש ימים שבו איננו תוקפים את גב’ בלוך, לא מעל פני השטח ואף לא מתחת לפני השטח. אך היא מצידה, במקום למסור לידנו מסמך שיעסוק בבעיות האמיתיות – על מנת לסיים את הסכסוך שנמשך מעל 4 חודשים – היא משגרת לנו מסמך שאין בינו לבין סיום הסכסוך אפילו קשר מקרי, אנו קוראים לה: התעסקי במשא ומתן, ללא פעולות הסחה כאלו ואחרות.

בתחילת השבוע הזה שיגרנו לראש העיר מכתב ובו פירטנו את עיקרי הדברים החשובים לנו כסיעות וכנציגי ציבור, והבהרנו לה בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים, כי אם היא לא תתחיל לגעת בנקודות האמיתיות שהולידו את הבעיות אנו נלך מולה עד הסוף.

לשאלתינו מה זה נקרא עד הסוף? השיב לנו אותו בכיר, בשלב הראשון אנו ננתק כל מגע עם ראש העיר, ולא נמשיך לקיים עמה את השיחות העקרות שלא מובילות לשום מקום.

בשלב השני אנו נתחיל בתהליך הדחת ראש העיר לאור כל הבעיות המנהליות הקשות שעשתה, ובכלל זה הדברים שעשתה לאחרונה, ונאשר במועצת העיר החלטה הקוראת לה להתפטר מתפקידה כראש העיר בית שמש.

סבלנותינו הולכת ופוקעת, אנו נבחרנו על מנת לשרת את הציבור, ובכך שד”ר בלוך השילה אותנו מהתפקידים אותם מילאנו בנאמנות, היא מנעה מאיתנו לשרת את תושבי העיר בית שמש.

לשאלתינו אלו דברים מנהליים קרו לאחרונה, סירבו לענות לנו, אך לפי הרמזים הבנו כי מדובר בנסיעה של ד”ר בלוך לחו”ל ביום ראשון האחרון, נסיעה שנעשתה ללא אישור מליאה ומקור מימונה אינו ידוע. בנוסף היא קראה לרחוב השלושה ע”ש שלושת הנערים בניגוד למדיניותו של משרד הפנים.

לסיכום נאמר זאת כך: חברי הגוש אומרים לראש העיר, נותרו בפנייך שתי ברירות, האחת להבין את מקומך, והשנייה להתמודד עם ההשלכות לבעיות שאת יצרת.

השבת ראש העיר תשבות אצל ביתה ששוהה בימים אלו בשליחות בת חצי שנה בחו”ל, ובשבוע הבא ראש העיר תשוב לבית שמש, ולא הולך להיות לה קל. מה שבטוח יהיה מעניין. נעקוב ונעדכן.

השאר תגובה

כתבות אחרונות

לגלות עוד מהאתר מיטב - חדשות בית שמש

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא