כביש לוי אשכול צפון נפתח לתנועה

בשעה טובה הסתיימו עבודות ריבוד כביש לוי אשכול צפון, והככר המחברת בין כביש לוי אשכול לכביש יגאל אלון נפתחה לתנועה.

אנו שמחים לבשר לתושבי העיר בית שמש על הכביש החדש שנפתח השבוע, לבינתיים הוא נפתח לכיוון אחד בלבד, לכיוון צפון, זהו כביש רחב, בעל שני נתיבים לכל כיוון.

חלק זה של הכביש מצטרף לחלקו הדרומי ששופץ לאחרונה וכעת מי שרוצה להגיע משכונת חפציבה לאזור התעשייה הצפוני, הוא לא יצטרך להקיף ולהגיע דרך כביש מס’ 10, אלא הוא ממשיך בנסיעה ישרה עד אזור התעשייה.

תודה לראש העיר ד”ר עליזה בלוך. למ”מ ראש העיר מחזיק תיק התחבורה ויו”ר ועדת התנועה הרב שמואל גרינברג, ולמחזיק תיק ההנדסה ויו”ר ועדת המשנה לתכנון ובנייה הרב שמעון גולדברג.

כביש לוי אשכול צפון החדש
כביש לוי אשכול צפון החדש
הילה מועלם

ראש העיר ד”ר עליזה בלוך: אחרי שנים של הזנחה, עיריית בית שמש מובילה מהלך משמעותי יחד עם משרד השיכון של שיפוץ כביש לוי אשכול.
הכביש יוצא בכביש 10, דרך יגאל אלון עד רחוב הרצוג .
ובשעה טובה נפתח הכביש בין יגאל אלון לחפציבה. וכעת ניתן ליסוע ישירות מחפציבה לאזור התעשיה. העבודות בכביש כללו החלפת התשתיות, ריבוד הכביש, מדרכות, צמחיה ועמודי חשמל.
העבודות עדיין בשיאן, אנו מתנצלים על אי הנעימות הזמנית.

הרב שמואל גרינברג: אנו שמחים היום לברך על המוגמר, זהו כביש שעבדנו עליו בשיתוף עם משרד השיכון עוד מהקדנציה הקודמת, ובימים אלו נשלמת המלאכה. כביש זה מחבר בין בית שמש הדרומית לבית שמש הצפונית ונותן מענה לתושבים שרוצים להגיע לאזור התעשיה, לביג, ולתחנת הרכבת.

כתבות אחרונות

לגלות עוד מהאתר מיטב - חדשות בית שמש

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא