הוקם שוק ארבעת המינים בבית שמש

עד לפני שנתיים שוק ארבעת המינים המרכזי היה במרכז המסחרי ברמת בית שמש א’, הברדק שלט שם בכל פינה, ולפני שנתיים החליט יו”ר מינהל תפעול דאז יוסי נגולה להעתיקו לחניה הסמוכה, הוא הביא הצללה, מוזיקה, תאורה ודוכנים שנמכרו.

אלא שאז החלו לזרום התלונות שבלאו הכי החניה במרכז המסחרי צפופה, כעת משהשאירו את השוק במרכז המסחרי העומס על החניות יגדל, מה גם שהשוק עצמו יושב על חניות. בנוסף לצפיפות הכניסה למרכז המסחרי מרחוב עין גדי נחסמה ועם ישראל צפר ורטן.

בשנה שעברה הקורונה חגגה בשיא תפארתה ושוק ארבעת המינים לא התקיים.

השנה יו”ר מינהל תפעול דודו ג’מו הפיק לקחים והעתיק את שוק ארבעת המינים המרכזי לפארק איילון על הדשא. מנהל המתחם הוא אשר פרנקו. וכמו לפני שנתיים הציבו במתחם דוכנים, הפעם כ-50 במספר, כמובן התקינו תאורה ללילה והצללה ליום, הביאו 4 ביתנים של שירותים  ניידים וכמובן מוזיקה. בנוסף הוצבה במקום מיכלית גדולה לפינוי אשפה.

עד כה נמכרו 36 דוכנים, עלות כל דוכן הוא 1,000 שקלים לכל התקופה.

השוק יפתח החל ממחר בבקר ועד ערב החג בשעה 13:00. לשעות הפעילות המדוייקות כנסו לכתבה: זמני שוק ארבעת המינים תשפ”ב.

ביום שישי האחרון הגיעו בכירי העירייה לסייר בשוק ארבעת המינים, בינהם מנהל אגף חירום ובטחון צחי אלימלך, יו”ר מינהל תפעול דודו ג’מו, פקח העירייה אלי ארזי, ופקח העירייה מי שאחראי על המתחם אשר פרנקו.

מסביב לפארק ישנו מקום לעשרים חניות ועוד חניון עם מספר חניות דומה במורד הפארק. הרעיון הכללי הוא מצויין רק השאלה היא מדוע השוק מתקיים במקום בו גודל דשא, השאלה מתעצמת במיוחד כשזה קורה בתחילתה של שנת השמיטה שבה אסור לזרוע ולשתול דשא חדש.

שאלה נוספת היא מדוע קיים רק שוק אחד בכל בית שמש, היו צריכים להקים לפחות עוד שוק אחד בעיר הותיקה.

אזהרה: מי שיפתח דוכן לשוק ארבעת המינים פיראטי צפוי לקבל קנס ע”ס 730 שקלים בכל פעם שיתפס.

מתחם שוק ארבעת המינים בפארק איילון

השאר תגובה

כתבות אחרונות

לגלות עוד מהאתר מיטב - חדשות בית שמש

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא