עדיין ניתן להציל את בית שמש

הכביסה המלוכלכת של בית שמש התפזרה בכל הארץ ולא נמצא אף אחד שיהיה מוכן לאסוף אותה, וכל כך בצדק. הכעסים של חברי מועצת העיר הצטברו במשך תקופה ארוכה, הראשון שדיבר בקול רם ללא חת היה חמה”ע שלום אדרי, לצידו משה שטרית שתק ולא האמין שזה קורה לו, אבל אדרי כמו אדרי שעט קדימה, היום כבר כולם מדברים בקול.

לבינתיים נמתין לראות מי ימצמץ ראשון עד למועד שבו יחלפו 48 שעות מרגע שליחת מכתבי הפיטורין. לבינתיים עושה רושם שכל אחד מהצדדים מתבצר בעמדתו. ראש העיר עברה מסכת השפלות מכל חברי המועצה שדיברו כנגדה תחת כל עץ רענן, ולא בטוח שבנקל היא תעבור על כך בשתיקה, היא שמרה על ממלכתיות, ולא השמיצה או ביזתה אף אחד.

אם כן למה זה מגיע לה? אין לנו תשובה, אך לפי מה שאנו שומעים היא “עיצבנה” והם “מרביצים”, הם מרביצים במקום שהכי כואב לראש העיר – בזירה הארצית.

בדבר אחד אני בטוח, האיבה שלהם כלפי ראש העיר לא נולדה היום, ומה שמנע מחברי מועצת העיר המכהנים מלדבר בקול רם היא הבושה, כעת הבושה נעלמה והלכה לה לבלי שוב, אני לא רואה אותם שותקים עד לסוף הקדנציה, ומנגד אני לא רואה את ד”ר עליזה בלוך נכנסת במשך שנתיים וחצי לכוננות ספיגה, וסופגת עלבונות ללא רחם וללא מעצורים,  ולאחר מכן מפסידה את הבחירות הבאות לקול תרועת אלפי המשפחות החרדיות החדשות שהתווספו לאחרונה לבית שמש ומכריעות את הכף להפיכת בית שמש לעיר חרדית, ונכנסת לרשימה השחורה של בית שמש.

ד”ר בלוך יכולה להתפטר, וכך יזכרו לה את הנקיון היומיומי ואת ימי הנקיון מעת לעת, את הדאגה לכל ילד וילדה בעיר שלא ישארו בבית, את כביש לוי אשכול, החלפת מדרכות, בניית גינות ציבוריות, שיפור התעסוקה בעיר ועוד, אבל היא לא תנקוט בצעד הזה מכמה וכמה סיבות, בפרט שעדיין אפשר לתקן.

התיקון הוא לא פשוט, בפרט שלבינתיים שני אנשים הקרובים לה ביותר עזבו אותה לא מכבר, יוחנן מאלי, ורפי פרלשטיין, האם הם יודעים משהו שאנחנו לא יודעים? ימים יגידו.

אך על אף כל הקשיים ניתן לתקן. איך? תשמעו סיפור.

מעשה באנטונינוס קיסר רומי שאוצרותיו התרוקנו, בצר לו שלח שליח לידידו הטוב רבי יהודה הנשיא עם איגרת ריקה, והורה לו לבקש מרבי לכתוב לו עצה. השליח נסע לרבי והציג לו את הבעיה, רבי העלה את השליח לפרדס, והחל עוקר צנונים גדולים ושותל במקומם צנונים קטנים. אמר לו השליח תכתוב לי עצה, אמר לו רבי תחזור לאנטונינוס.

חזר השליח כולו מפוחד לקיסר רומי. שאלו הקיסר: מה כתב לך רבי? הלה השיב לא כתב. ומה ענה? לא ענה. שאלו אנטונינוס, האם רבי עשה מעשה? אמר לו השליח כן, וסיפר לו את המעשה.

אנטונינוס הבין את הרמז, והחליף את כל אנשי לשכתו. האוצרות התמלאו, ושלטונו חזר לתפקד.

ראש העיר עליזה בלוך צריכה:

  1. יועץ.

  2. מוציא ומביא (כעת יש את נתי גבאי, אינני מכירו, מקווה שהוא טוב).

  3. דובר.

  4. שגריר המכיר את השבילים והנתיבים ללב: הרבנים, חברי המועצה, פוליטקאים, ועיתונאים.

ברגע שיהיו 4 אנשים ראויים מסביבה היא יכולה לנסוע בשקט ובבטחה לאן שתחפץ.

ודבר אחרון וחשוב: לא חייבים קואליציה מקיר לקיר!!!

השאר תגובה

כתבות אחרונות

לגלות עוד מהאתר מיטב - חדשות בית שמש

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא