חלוקת ציוד לבתי כנסת

משרד הפנים תקצב לעיר בית שמש חצי מיליון שקלים לקניית ציוד לבתי כנסת שישמש אותם לימי החגים.

האחים יפרח מאזה”ת העמיסו 7 משאיות שעשו את דרכם למגרש הספורט בברנקו וייס, ושם חיכו להם הפרוייקטור מטעם העירייה הרב יוסי גמליאל, מנהל הרכש דוד וקנין, והאיש שאומר את המילה האחרונה מנהל אגף חירום ובטחון צחי אלימלך, ועוד פעילים רבים בראשם אהרן, וגם היה נער אחד שעבד כמו כמה אנשים מאיר וקנין (הבן של).

ראשית כל היו צריכים להגיע במוצ”ש ולהירשם אצל מזכירת אגף הביטחון גב’ שלי בן שמחון, שבדיעבד התברר כטעות משום שרבים צבאו על הפתחים, והיו כאלו שכעבור שעה שבו על עקבותם כדי לא לפספס את הסליחות. באגף הפיקו לקחים ומעתה ההרשמה תהיה מראש.

לאחר ההרשמה הדף עובר לשלושת האחראים מטעם העירייה, גמליאל, וקנין, ואלימלך. הם מזינים את הנתונים למחשב ובודקים האם בית הכנסת קיבל כבר ציוד לראש השנה, ולאחר מכם הם מאשרים.

משם הכל עובר לאחראי בשער שמורה למתנדבים להביא את הערכה לעגלה ומשם החוצה לרכב.

ומיד אהרן היקר סוחב ומעמיס על גבו את הציוד ופורק לעגלה, לצידם של מתנדבים שהבולט שבהם הוא נער צעיר שעובד ללא לאות הלא הוא מאיר וקנין הבן של דוד וקנין.

משה שטרית הגיע לעשות סדר
משה שטרית מנסה לייעל את החלוקה

חכם לב יקח מצוות

אך למרות הכל ההמונים צבאו על הפתחים והבקשות היו מעבר ליכולות שניתן היה לספק. בכל הבלגן הזה מצאנו את מ”מ וסגרה”ע מר משה שטרית שקפץ מפתח המגרש ועזר לאנשים שזעקו “מתי התור שלי”? ומשם לועדה ששאל אותם מדוע יש רק שתי עגלות. הלו משה זה אמנם מגרש כדורסל אבל לא חייבים לרוץ!!!

כאן המקום לציין את שבחו של מר שטרית שלא דאג רק לציבור שלו אלא דאג לכולם, היינו שם כשעתיים וחצי לאחר מכן הלכנו, אך הוא עדיין נשאר שם לעזור, מה לעשות הוא לא פוליטיקאי שבא רק להצטלם.

מ”מ וסגרה”ע: “אני שמח שהצלחנו לעמוד באתגר המורכב הזה. תוך מעט מאד זמן הצלחנו לתת מענה כמעט לכל הפניות שקיבלנו וכך בתי כנסת ברחבי העיר יוכלו להשתמש בציוד היקר שהונפק במיוחד עבורם.

אני רוצה להודות לעובדים היקרים שתיזזו בשעות לא שעות על מנת לספק את כל החומרים כנדרש. לראש אגף ביטחון צחי ולעובדיו אהרן, שלי, ניסים, נתי וכל מי שלקח חלק, למנהל מחלקת הנוער יוסי גמליאל ולמתנדבי הנוער שעבדו עד השעות הקטנות של הלילה, למנהל הרכש דוד וקנין, וכמובן למנכ”ל העירייה וראש העיר. חתימה טובה לכל התושבים היקרים שלנו!

יוסי גמליאל ואסצ'לאו מולה
יוסי גולדהירש

למקום הגיעו גם חברי מועצה בינהם אסצ’לאו מולה מהליכוד, יוסי גולדהירש מדגל התורה, ישראל הרמתי מש”ס, כל אחד דאג לציבור שלו ווידא שהוא קיבל את מה שצריך.

ואם בפתחים היו המון שצבאו על הפתחים תתארו לכם מה היה על הכביש, מסתבר שגם המיקום לא היה מוצלח במיוחד, והמכוניות כמעט ולא יכלו לזוז. (בפקק גם זכינו לפגוש את מנכ”ל העירייה – ישנם גם דברים טובים בפקק) זכורני איך חלוקת המזון לפסח של ארגון החסד קופה של צדקה ברמה א’ עבד למופת. נכנסים מצד אחד ויוצאים מהצד השני.

כך זה נמשך ונמשך מהשעה 9 עד השעה 4 לפנות בקר. והמשיך היום ביום שישי.

תודה גדולה לראש העיר ד”ר עליזה בלוך שגייסה את התקציב, תודה למנכ”ל העירייה מר איתמר ברטוב שעמד מאחרי כל המהלך הגדול הזה.

תודה ענקית לרב יוסי גמליאל האיש הנכון במקום הנכון שיודע למצוא פתרונות לכל דבר ובפרק זמן כה קצר תכנן ואירגן את הכל, בכישרון אדיר. תודה למר דוד וקנין בעל הלב הענק, שתמיד נותן יותר ממה שהוא צריך ודאג לקניית הציוד וישב בועדה בלי לנוח. תודה לצחי אלימלך איש חרוץ, עם יכולת חשיבה מהירה, ועם זאת עניו גדול הנחבא אל הכלים. ולאהרן היקר שעבד רצוף ללא הפסקה.

השאר תגובה

כתבות אחרונות

לגלות עוד מהאתר מיטב - חדשות בית שמש

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא