השר איציק שמולי ביקר בארגון עזרת אחים

שר העבודה והרווחה איציק שמולי הגיע היום לביקור בעיר בית שמש, זהו ביקור נוסף עבור השר שהיה כאן בעיר לא מזמן והשתתף במחאת העו”סיות. התחנה הכי חשובה ובולטת שלו בעיר היתה באחת מהמועדוניות לילדים בעלי צרכים מיוחדים של ‘אירגון עזרת אחים’ ברחוב מיכה.

ביקור שר העבודה והרווחה איציק שמולי בארגון עזרת אחים

ראש העיר עליזה בלוך מספרת לשר על ארגון עזרת אחים
ראש העיר עליזה בלוך מספרת לשר על ארגון עזרת אחים

ארגון עזרת אחים של הרב אבריימי קאפ מוכר לרבים בזכות סלי המזון שהוא מחלק למשפחות נזקקות, והשאלת ציוד רפואי לחולים. אך הארגון מפעיל במשך כל השנה מועדניות לילדים בצ”מ ברחבי העיר, שם הם מקבלים ארוחות חמות, וזוכים למגוון רחב של פעילויות. כאמור באחת מהם ביקר היום השר שמולי.

מארחת הסיור היתה ראש העיר ד”ר עליזה בלוך ביחד עם אנשי פמלייתה, יו”ר ארגון עזרת אחים הרב אבריימי קאפ, סגנית ראש העיר עו”ד רינה הולנדר ופמלייתה, בינהם גילה רונן ואורנה נחמני. מנהלת הגנים של עזרת אחים הגב’ יהודית איתן ועוד.

תמונות מביקור השר שמולי בארגון עזרת אחים

השר שמולי עבר מחדר לחדר והתרשם מרמת השירות שזוכים לו הילדים בעזרת אחים. והוא אמר שאירגון כמו עזרת אחים הוא מודל לא רק עבור העיר בית שמש אלא עבור מדינת ישראל כולה.

ואז הם נכנסו לאחד החדרים שם ישבו ילדים במעגל, השר שמולי ראש העיר ד”ר בלוך יו”ר עזרת אחים אבריימי קאפ וסגנית ראש העיר ישבו סביבם. ראש העיר שאלה את אחת הבנות מה שמך, והיא אמרה חנה, ראש העיר אמרה כמו הבת שלי… ואז ילדה אחת פצחה בניגון ובשירה, ילדה קטנה שריגשה את כולם עד דמעות ששרה “אין כמו חנה בעולם”. לאחר מכן היא ניגנה ושרה שיר נוסף.

התושבים יצאו מהחלונות והודו לשר על בואו, ראש העיר ד”ר עליזה בלוך זכתה לתשואות על ניקיון העיר, היא הודתה להם ושיבחה את אלי ארזי וכך למעשה הסתיים הסיור ברחוב מיכה: אני מודה לאלי ארזי על כך שהשכונה נקייה כל ימות השנה בזכותו, ארזי דואג שכל תקלה שישנה בשכונה היא מטופלת מיידית. בשבילי הם האנשים הכי חשובים.

תגובה אחת

השאר תגובה

כתבות אחרונות

לגלות עוד מהאתר מיטב - חדשות בית שמש

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא