הקיצוניים בבית שמש קיימו עצרת מחאה

היום פרסמו הקיצוניים בלוחות המודעות בעיר על עצרת מחאה שתתקיים בשעה 12:30 ברמת בית שמש ג’2 כנגד הבוגדים השפלים, מי הם הבוגדים השפלים? אלו אותם מוסדות לימוד ברמת בית שמש ג’2 ורמה ד’ – מתוך המחנה שלהם – המקבלים לפי דבריהם כספים מהמדינה.

במודעה הם כותבים שמזה כמה דורות הם מעדיפים חיי עוני ודחק על פני חיי רווחה אם הם כרוכים בקבלת תמיכה כספית מהמדינה, מדוע נמנעים הקיצוניים מלקבל כספים מהמדינה, מפני שלדבריהם המדינה נותנת כספים על מנת להשתלט כליל על עתיד היהדות החרדית.

הפגנת הקיצוניים ברמת בית שמש ג'2. צילום אבישי כהן.

הקיצוניים מיצרים על כך שמתוך המחנה שלהם קמו אנשים בוגדים ושפלים לפי דבריהם שמקבלים כספים ממשרד החינוך והשמד. במודעה הם מציינים את שמות שני מוסדות הלימוד: תלמוד תורה “דרך התורה” ברמת בית שמש ג’, ובית הספר לבנות “אהל הדסה” ברמת בית שמש ד’.

הם הגיעו היום קצת באיחור לקראת השעה 13:00 אל מול תלמוד התורה “דרך התורה” ברמת בית שמש ג’2 וקראו קריאות “גיוואלד“, העצרת התקיימה בדרכי נועם ולמשטרה שהיתה במקום לא נותר כי אם לעמוד מהצד ולשמור שלא יופר הסדר. ואכן לא נרשמו הפרות כלשהם. משסיימו הם עלו לאוטובוס ועברו לעצרת מחאה בתחנה הבאה ברמת בית שמש ג’1.

קרדיט צילום תמונות וסרטונים אבישי כהן.

מימין המודעה, משמאל המחאה ברמת בית שמש ג'1
מחאת הקיצוניים ברמת בית שמש ג'1.

השאר תגובה

כתבות אחרונות

לגלות עוד מהאתר מיטב - חדשות בית שמש

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא