בית שמש: בור ענק נפער בחנייה, וגילה חריגות בנייה, בנס לא היו נפגעים

בולען בגודל 5 על 3 מטרים נפער בחניה של בניין | לפניכם תמונות בלעדיות מהבנייה הלא חוקית שבוצעה לכאורה בקומה מינוס 2 | מפקח הבנייה בעיריית בית שמש דוד די קסטרו: הסיבה לכך שהחניה קרסה לתוך שתי קומות מתחת לאדמה נובעת כתוצאה מעבירות הבניה שבוצעו שם | מנכ”ל העירייה יוחנן מאלי: אני מגלה אפס סובלנות כלפי עברייני בניה | מנהלת פיקוח על הבניה אירה ריצ’וטין: ביום שני נגיע עם צווים מוכנים מבית המשפט ונעבור דירה דירה.


מה מרגיש אדם שבונה מספר יחידות דיור בעומק שתי קומות מתחת לאדמה, וחושב שאת הסוד הכמוס שלו אין איש יודע, ופתאום החניה שמעליו משתגעת וצועקת הצילו?

כנראה שההרגשה היא: הלך הכסף שהשקעתי בעבירות בנייה, עמה הלכה הפנטזיה להתעשר בדרך לא חוקית, קלוני התגלה ברבים, ועכשיו נותרתי לבדי עם ההריסות, הבושות, ועם הקנס. בדבר אחד הוא יכול להסתפק, הסכנה שסיכן את הבניין כולו, חלפה לה, וכעת הוא יכול ללכת לישון בשקט.

תשמעו סיפור שלקוח כביכול מסרט רע, וממחוזות אחרים ורחוקים, בשכונת המשקפיים בבית שמש נפער בור ענק ברחבת חניות הבניין בגודל שתיים או שלש חניות. ללא כל הודעה מוקדמת, וללא סימנים מקדימים, בנס לא נפגע אדם, ורק נגרם נזק לרכוש, ולאותה מכונית שחנתה במקום.

בכירים בעיריית בית שמש הגיעו למקום הקריסה, בינהם מנכ”ל עיריית בית שמש יוחנן מאלי, מנהל אגף חירום ובטחון צחי אלימלך, מנהל הרכש דוד וקנין, מנהלת פיקוח על הבניה אירה ריצ’וטין, מפקח הבנייה דוד די קסטרו ועוד.

למפקח הבנייה של עיריית בית שמש שהגיע למקום התברר מעל לכל ספק כי הסיבה לכך שהחניה קרסה לתוך שתי קומות מתחת לאדמה נובעת כתוצאה מעבירות הבניה שבוצעו שם.

מנכ”ל העירייה יוחנן מאלי אומר למערכת החדשות ‘מיטב’ כי הוא מגלה אפס סובלנות ביחס לעבירות בנייה, בפרט לאלו המסכנים חיי אדם. ביום שני (יום למחרת תשעה באב) כבר יגיעו מפקחי הבנייה מצויידים בצו בית משפט ויערכו בדיקות מעמיקות בתוך הבתים בשכונת המשקפיים, יתכנו גם בדיקות בשכונות נוספות.

בחצות הלילה חתמה ראש העיר ד”ר עליזה בלוך על צו המורה לפנות ולסגור את מתחמי החנייה, ולבצע עבודות חיזוק בתוך 72 שעות.

עיריית בית שמש קוראת לתושבי העיר, אם ידוע לכם על עבירות בנייה בעיר, נא ליידע במיידית את מוקד 106 ואנו נטפל בעברייני הבנייה בהקדם.

מה שקרה בשכונת המשקפיים יכול לקרוא לכל אחד ואחד, ברגע הקנייה, היזם, הקבלן או המתווך ינסו למכור לכם סיפורים על חללים וחלליות, אסור לכם להתפתות, בנייה אסורה עוד עלולה לגרום לחללים רבים. הללו יאמרו לכם אתם תוכלו לבנות מספר יחידות ובתוך כמה שנים תחזירו את ההשקעה שהשקעתם על הבית ועל היחידות יחדיו.

נחזור לסיפור בשכונת המשקפיים, רעיון החללים מצא חן בעיניו, אלא שהוא לא לקח בחשבון כמה חללים הוא יכול להפיל בדרך, הלה בנה בקומה מינוס 2 לפי מה שנאמר לנו ע”י גורם בכיר בעירייה 4 יחידות דיור.

לפניכם תמונות בלעדיות מבפנים כפי שקבלנו מצלם הצללים.

לאחר שהבאנו בפניכם את התמונה המלאה, שאלה אחת נותרה פתוחה, איפה המהנדס שאישר את עבירות הבנייה אם היה בכלל אחד כזה?

גלריית תמונות מזירת הקריסה

השאר תגובה

כתבות אחרונות

לגלות עוד מהאתר מיטב - חדשות בית שמש

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא