אמש אושרה במליאה הרוטציה באגודת ישראל

בתחילת הקדנציה הנוכחית בבית שמש ערכו הרב ישעיהו ארנרייך והרב שמעון גולדברג הסכם רוטציה שאומר, בחצי קדנציה הראשונה יכהן הרב ארנרייך כסגן ראש העיר בשכר, כממונה על תאגיד המים מי שמש, וממונה תיק החינוך, והרב שמעון גולדברג יהיה יו”ר ועדת תכנון ובנייה, ובמחציתה השנייה של הקדנציה הם יחליפו תפקידים אלא שתנועת שומרי הסף עתרו לבית המשפט על מנת שזה יבטל את מינויו של שמעון גולדברג כיו”ר ועדת תכנון ובנייה, מאחר והעומד בראשות הועדה מחוייב להיות סגן ראש עיר.

בנוסף היועץ המשפטי של העירייה מיקי גאסטווירט הורה לראש העיר לא למנות ליו”ר ועדת תכנון ובניה מי שאינו מכהן כסגן ראש עיר עד שהעניין יתברר בבית המשפט. משכך הרב ארנרייך לא יכל ליטול לידיו את יו”ר ועדת תו”ב.

בסופו של דבר עם רצון טוב של כל הצדדים כולל את זו של ראש העיר עליזה בלוך הושג הסכם פשרה שאומר שהרב ארנרייך יקבל את תפקיד המשנה לראש העיר וישאר ממונה חינוך ותאגיד המים מי שמש, ובנוסף יהיה אחראי על בינוי מבני ציבור וחינוך בהנדסה שהוא חלק נכבד מאגף ההנדסה, ואילו הרב שמעון גולדברג יכהן כסגן ראש עיר בשכר, ויו”ר ועדת תכנון ובניה כפי שהיה עד היום רק עם תיק יותר רזה, כפי שאמרנו שהשילו מעליו את מבני החינוך.

דבר נוסף יחיאל גבריאלוב מי שהיה עוזרו של הרב ארנרייך ימשיך להיות בתקן של עוזר סגרה”ע, קרי: מעתה הוא יהיה על תקן עוזרו של גולדברג, אך בפועל הוסכם בינהם כי הוא ימשיך להיות עוזרו של הרב ארנרייך.

בסיכומו של דבר סיעת אגודת ישראל הרוויחה מכל הברוגז הזה מכיוון שהיא קיבלה לידיה את תואר המשנה לראש העיר, מה שהעלה צחוק קל על שפתיו של המשנה לראש העיר הרב מלאכי כי טוב, שברך את המשנה החמישי לראש העיר.

מוסר השכל: לפני שחותמים על הסכם צריך לחשוב לפחות פעם אחת, כיום אנחנו חכמים לאחר מעשה ואנו יכולים לומר שאילו הסכם הרוטציה היה כזה שאחד מהם מקבל סגנות ראש עיר בשכר ויו”ר ועדת תכנון ובנייה והשני ממונה תאגיד מי שמש וממונה חינוך היו נחסכים המון מריבות וויכוחים מיותרים שלא לומר סחבת באישור התקציב.

השאר תגובה

כתבות אחרונות

לגלות עוד מהאתר מיטב - חדשות בית שמש

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא