אולם הספורט החדש בבית הספר ז’בוטינסקי נחנך פעמיים

אמש נחנך מגרש הספורט בבית הספר ז’בוטינסקי ע”י ראש העיר ד”ר עליזה בלוך ובמעמד שר התרבות והספורט חילי טרופר, היום נחנך מגרש הספורט ע”י חברי מועצת העיר מהליכוד ובמעמד שרת התרבות והספורט לשעבר מירי רגב; בליכוד טוענים: אתמול חנכו אותו אלו שלא עשו, והיום אלו שעשו.

אמש נחנך אולם הספורט בבית הספר ז’בוטינסקי במעמד שר התרבות והספורט חילי טרופר, ראש העיר ד”ר עליזה בלוך, מנכ”ל העירייה איתמר ברטוב , גזבר העירייה אריה ברדוגו,  נציגי מנהלי הפרויקט והמבצעים. הפיק את הטקס מנהל אגף האירועים איציק קניזו.

מנהלת בית הספר ברכה גדנקן וצוות המורים הוא בית מכיל לכל תלמידי העיר אומרת ראש העיר ד”ר בלוך, הוא בית שעוסק בחקר הזהות, ערכים והמסורת. בית הספר ז’בוטינסקי שם דגש חזק על החינוך הגופני, ולכן השמחה גדולה שבעתיים.

אני רוצה אומרת ראש העיר להודות לכל העוסקים במלאכה על הביצוע המדהים ולברך בברכת מזל טוב את  מנהלת  בית הספר ברכה ביום הולדתה על המתנה הנפלאה לה זכה בית הספר היום.

השר טרופר וראש העיר ד”ר בלוך קיבלו תשורה מנציגות התלמידים שהפתיעו בתשורה את איציק קניזו שלווה את הקמת האולם מתחילת התכנון, ובתום הטקס נגשו המשתתפים לחנוך את המגרש, שבמהלכו השר טרופר קבע מזוזה וגזר סרט.

שר חילי טרופר נושא דברים

עד עכשיו הכל נשמע טוב, לכאורה מדובר בעניין זוטר: “בית ספר קיבל מגרש חדש, הגיע שר הספורט והחגיגה עלתה על גדותיה”.

אז הסיפור הוא כזה, החניכה לא החלה מהיום אלא מהקדנציה הקודמת בתקופתו של חבר הכנסת הרב משה אבוטבול, ושרת התרבות והספורט הקודמת מירי רגב, ובהובלתו של חבר מועצת העיר שלום אדרי בעלות של 7 מיליון. לכן סיעת הליכוד בבית שמש החליטה היום לחנוך בעצמה שוב את מגרש הספורט בבית הספר ז’בוטינסקי עם האנשים שהובילו והיו אחראים לבניית המגרש מלבד חבר הכנסת הרב משה אבוטבול.

השרה מירי רגב בביקור בבית שמש

בסיור המיוחד של השרה מירי רגב בבית שמש השתתפו חבר מועצת העיר שלום אדרי, מ”מ וסגרה”ע משה שטרית, חבר מועצת העיר והממונה על תיירות קשרי חוץ ואיכות סביבה צבי ווליצקי, יו״ר ועד העובדים ישראל פרץ ופקח באגף שפ”ע קיקי חדד.

במהלך הביקור הודו המשתתפים על הפרוייקטים המשמעותיים שקודמו למען תושבי בית שמש בזכות פעילותה של השרה רגב במרכזם בניית אולם הספורט בבית ספר ז׳בוטינסקי בעיר, תכנון נתיב תחבורה ציבורית חדש מקניון ביג עד רמת בית שמש באורך של כ-13 ק״מ, החלפת מפעיל התחבורה הציבורית בעיר ושדרוג כ-50 מהאוטובוסים העירוניים לחשמליים כדי לקדם את איכות הסביבה ואת רווחת נהגי האוטובוסים, הקצאת תקציבים לביצוע פיצוח בפארק הארכיאולוגי בתל בית שמש ופרוייקטים נוספים.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח״כ תא״ל מיל׳ מירי רגב: ״נבחרת הליכוד בעיר בית שמש הובילה להישגים אדירים למען תושבי העיר ולקידום פרוייקטים רבים ששיפרו את רמת ואיכות החיים של התושבים מכל המגזרים״.

השר חילי טרופר בקביעת מזוזה

שר התרבות והספורט חילי טרופר: “מאד מרגש לחנוך אולם ספורט דווקא בבית ספר ז’בוטינסקי. הספקתי ללמד שבית הספר הזה עוסק במורשת, בעבר ומבקש לטעון את התלמידים לעתיד. גם בחנוכת האולם בזה אמנם אני עומד אבל הוא החל לפני והשימוש בו יהיה גם אחרי. צריך וחובה לדעת את הקשר לעבר, להודות עליו ולכוון לעתיד. אני מרגיש בבית שמש כמו בבית. העשייה פה עצומה ואני מודה לכל העוסקים במלאכה”.

ראש העיר עליזה בלוך נושאת דברים

ראש העיר ד”ר עליזה בלוך: “בית ספר ז’בוטינסקי הוא בית בהובלת  מנהלת בי”ס ברכה גדנקן והצוות המשלב מחשבה ומעשה. אולם הספורט שנחנך היום הוא ביטוי ללקיחת האחריות על החינוך הגופני. אולם מדהים לבית ספר שנמצא בחזית העשייה החינוכית ומקבל בזרועות פתוחות את כולם.”

מנהלת בית הספר  ברכה גדנקן הודתה לכל העוסקים במלאכה, וסיפרה עד כמה החינוך הגופני בבית הספר הוא מרכיב  מרכזי בחינוך בבית הספר.

חבר מועצת העיר שלום אדרי

יו”ר סיעת הליכוד חבר מועצת העיר שלום אדרי בתגובה לביקור השר חילי טרופר: “היום, יום רביעי, בשעות הבוקר, התארח חילי טרופר, שר התרבות והספורט, ע”י רה”ע עליזה בלוך, ביחד הם “חנכו” את אולם הספורט של ביה”ס ז’בוטינסקי.

לא ברור לי מה הבהילות שעומדת מאחורי החלטת רה”ע לקיים היום טקס באולם הספורט בביה”ס ז’בוטינסקי עם שר התרבות והספורט?

אזכיר, כי על בניית האולם אחראים משה אבוטבול רה”ע לשעבר, השרה מירי רגב ואנוכי, החלטה וביצוע מיידי שהתקבלו בשנת 2016 בעלות 7 מלש”ח!!

ראוי היה להזמין להשתתף באירוע גם את האנשים שעומדים מאחורי בניית האולם, כולל את התקשורת המקומית, שלא הוזמנה לסקר. מיד לאחר הטקס יצאה הודעת דוברות העירייה ואם נדייק דובר רה”ע ותמונות יח”צ על הביקור!

כולי תקווה, כי מקרה זה לא יחזור על עצמו גם בחניכת היכל התרבות העירוני, שאלמלא ההתעקשות וגיוס המשאבים של סיעת הליכוד הוא לא היה נבנה עד עצם היום הזה.

מתבקש לחשוב שתקופת בחירות מזמנת אירועים מתוקשרים כמו עיתוי תמוה זה!

חבל, שרה”ע בוחרת כל פעם מחדש להתכסות בנוצות לא לה.

רק נעיר כי לא רק ראש העיר לא הזמינה את התקשורת לסיקור ביקורו של השר טרופר אלא גם הליכוד לא זימן את התקשורת לסיקור ביקור השרה רגב.

שלום אדרי חבר מועצת העיר: ״בשנת 2017 ובזכות פעילותנו למען תושבי העיר קיבלה השרה רגב את ההחלטה על הקמת אולם הספורט בבית  הספר ז׳בוטינסקי תוך הקצאת המשאבים הנדרשים לכך והיום אנו קוצרים את הפירות״.

מ”מ וסגרה”ע משה שטרית: ״יחד עם השרה רגב הצלחנו להוביל להישגים אדירים לטובת תושבי העיר ואני יודע שיחד עוד נעשה רבות ונקדם הצעת מחליטים שתשנה את פניה של העיר״.

השאר תגובה

כתבות אחרונות

לגלות עוד מהאתר מיטב - חדשות בית שמש

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא